Monday, June 11, 2012

Tyras Lille Verden blir stadig større

Tyras Lille Verden blir stadig større. Det var på tide å komme seg ut av hagen og utforske det som finnes på utsiden av grinda. Det gikk veldig greit, og båndet var ikke så skrekkelig det heller. Vi kom oss ikke rundt hele kvartalet denne gangen, men det er fint å få oppdage verden i små doser, den er jo så stor!




"Mormor" og "morfar" var med som trygghet. En liten flokk på tur :)


Ellers går dagene i ett med en liten ramp i huset, alt som før lå litt rundt omkring ligger nå oppå bord og benker. Det flyter av valpeleker på gulvet, i følge min mor så huset ut som en slagmark :)
Hvor enn jeg går i huset, tasser Tyra etter og hvor enn Tyra går i hagen, tasser jeg etter....

Heldigvis har jeg ofte kameraet med meg .....


No comments:

Post a Comment