Monday, June 4, 2012

Tyra er husvarm!

Nå har jeg trøblet for å få logget meg inn på denne bloggen, litt ukjent terreng dette ..... Men jeg må da få dreisen på det etterhvert.

Nå har Tyra blitt husvarm :)


Hun har "smakt" og gnagd på det meste her i huset. Tepper smaker godt!
Ellers er Tyra veldig flink til å leke seg alene med lekene sine. Og kattelekene! Hun har stjålet alle Stasia sine leker og lagt dem i kurven sin. Stakkars pusen.


denne katteleken er favoritten



....ikke så ille denne heller
Pusen holder forståelig nok avstand til denne nye inntrengeren :) Hun sitter på avstand og betrakter. Litt nysgjerrig, og heldigvis på ingen måte aggresiv. Hun har gjort noen små forsøk på kontakt, men blir aldeles forferdet når pelsdotten kommer byksende. Jeg forstår Stasia godt jeg, Tyra er jo dobbelt så stor som henne.

Tyras Lille Verden begynner så smått å bli større.


Vi har en stor hage med busker og trær, så det er mye å uforske for en liten valp. Tyra skal visst bli gartner når hun blir stor, eller ornitolog, eller steinknuser....






No comments:

Post a Comment